Remarketing, wat het is en hoe het werkt
Je hebt vast wel eens op internet gesurft en het gevoel gekregen dat een bedrijf je op elke website die je bezocht volgde? Ga je van NU.nl naar Facebook en vervolgens naar je favoriete roddelsite voor celebrities, overal zie je een banner-advertentie van een website...
Wat is CPE? de verschillen ten opzichte van CTR en CPM
Bij de meeste adverteerders zijn de termen Cost Per Impression (CPM) of Click Through Rate (CTR) gesneden koek, maar wat betekent een Cost Per Engagement (CPE)? Dit betekend dat advertentievertoningen gratis zijn en dat adverteerders alleen betalen wanneer een...
Google display campagnes opzetten GDN
Wat is het Google display netwerk GDN Het Google Display Netwerk (GDN) is verantwoordelijk voor ongeveer 20% van alle Google-advertentieverkeer en blijft een groeiend advertentieplatform. Alleen al in de EU bereikt het GDN 90% van alle internetgebruikers. Deze...
Google Adwords campagnes opzetten met deze handleiding
Campagnes opzetten in Adwords Online adverteren via Google AdWords is nog steeds één van de belangrijkste advertentiekanalen. Het advertentie platvorm is de afgelopen jaren gigantisch gegroeid, de eerste versie van AdWords werd door 350 adverteerders gebruikt,...
Bing Ads, een alternatief voor AdWords?
Ads in Bing een alternatief AdWords? Als je adverteert met Bing ads dan worden je advertenties vertoond aan de hand van de zoekopdrachten in Bing. Het is dus vergelijkbaar met advertenties in Google AdWords. Iedereen kent Google AdWords wel. Enorm veel Nederlandse...
Google shopping hoe gebruik je het voor je webshop!?
Google shopping hoe gebruik je het voor je webshop!? Webshops ontkomen er bijna niet aan om aan online adverteren te doen. In dit artikel behandel ik Google shopping. De feeds van Google shopping heb je vast wel eens voorbij zien komen? Ze staan rechtsboven bij de...