Campagnes opzetten in Adwords

Online adverteren via Google AdWords is nog steeds één van de belangrijkste advertentiekanalen. Het advertentie platvorm is de afgelopen jaren gigantisch gegroeid, de eerste versie van AdWords werd door 350 adverteerders gebruikt, tegenwoordig word het door meer dan 1 miljoen bedrijven ingezet. In deze handleiding leg ik uit hoe je AdWords Campagnes maakt en optimaliseert.

AdWords campagnes in vogelvlucht

AdWords is een PPC (Betaal per klik) veiling. Je maakt een advertentie en verbind deze met “keywords” . Als een Google gebruiker vervolgens op één van jouw “keywords” Googled wordt jouw advertentie getoond. Je betaald pas als er ook daadwerkelijk wordt geklikt op de advertentie. Hoe Google o.a. de positie van jouw advertentie bepaald lees je in deze handleiding.

Waarom is AdWords zo hard gegroeid?

In de begindagen van AdWords was Google als zoekmachine een stuk kleiner, dagelijks werden er (maar) 20 miljoen zoekopdrachten ingevoerd, tegenwoordig zijn dat er (schrik niet) miljarden.
Het advertentie platvorm is meegegroeid met het aantal zoekopdrachten en dat is logisch, hoe meer en diverser mensen op zoek zijn naar producten, diensten en antwoorden des te interessanter het wordt voor adverteerders.
AdWords profiteerde enorm van het toenemende gebruik van Google en was lange tijd onaantastbaar als search en display netwerk voor adverteerders.

Maar toen was daar mobile en social media

Google reageerde een beetje traag op de komst van mobile en social media, ze waren met straatlengte marktleider op desktop en hadden waarschijnlijk het vermoeden dat dit niet snel zou veranderen. Deze conclusie klopte, maar ze hadden geen rekening gehouden met de razendsnelle opkomst van social media en het daarbij horende mobiele gebruik.

Google reageerde met Android en Shopping

Eerlijk is eerlijk, ze hebben inmiddels met het besturingssysteem Android in de mobile markt een leidende positie ingenomen. Voor social media geldt dit niet, Facebook is de afgelopen jaren echt opgestaan als serieuze concurrent van Google in display marketing en is inmiddels marktleider. In het search netwerk ( zoekmachines ) is Google nog steeds veruit de grootste en werden de advertentie mogelijkheden uitgebreid met Google shopping.
Shopping is met name interessant voor de eCommerce markt en werkt met product feeds.

Zijn AdWords campagnes geschikt voor mijn website

Naar bovenkomen in wereldwijd de grootste zoekmachine, is cruciaal voor een succesvolle website. Zonder verkeer staat jouw website in een etalage waar niemand langsloopt. Je moet er naar streven om in ieder geval ergens op de eerste pagina naar boven te komen, het verkeer op pagina twee is verwaarloosbaar.
Er zijn twee mogelijkheden, SEO en SEA, ze sluiten elkaar overigens niet uit. De eerste benadering (SEO) kost tijd en veel energie, maar je kunt er op de lange termijn wel enorm van profiteren omdat je zonder te betalen op de goede plekken staat. Wil je snel resultaat en heb je voldoende budget, dan is AdWords het overwegen waard. Een ander voordeel van AdWords zijn de plaatsingsmogelijkheden. Naast het “search network” kun je ook advertenties plaatsen op:

  • Andere websites
  • Partners van Google
  • YouTube

Tot slot zijn de segmentatiemogelijkheden zeer uitgebreid. Zo kun je er voor kiezen om op een bepaald gebied te focussen en bijvoorbeeld alleen Engels sprekende mensen te selecteren.

De branche bepaald o.a. de mate van succes in AdWords

Voor sommige bedrijfstakken is Google AdWords niet meer te betalen, voor één klik moet je in extreme gevallen soms 10,- euro betalen. De financiële sector is hier een goed voorbeeld van, hypotheekverstrekkers moeten diep in de buidel tasten voor een paar klikken. Dit wordt niet alleen bepaald door Google, maar ook door de vraag van deze bedrijven naar advertentieruimte. Als er weinig vraag is naar hypotheekadvertenties dalen de klik kosten automatisch. In het voorbeeld van een hypotheekverstrekker zou ik persoonlijk meer de nadruk leggen op een organische resultaat,  SEO (zoekmachine optimalisatie).

AdWords champagnes of Facebook ads?

In veel gevallen kan AdWords een webshop snel helpen aan meer omzet. Het momentum van AdWords is heel goed, als iemand een productgerelateerde zoekopdracht ingeeft in Google wil deze waarschijnlijk een product kopen of hij/zij is heel dichtbij de koopbeslissing. Dit is direct het grote voordeel ten opzichte van Facebook ads, op een sociaal netwerk zijn mensen vaak opzoek naar entertainment en niet naar producten.
Het is ook hier wel afhankelijk van de branche waarin je actief bent, in sommige gevallen is de concurrentie moordend en kun je veel marge verliezen aan advertentie kosten.

De eerste stap is keyword research

Voordat je een AdWords campagne live zet moet je keywords onderzoek doen. De keywords zijn cruciaal omdat deze voor een groot deel bepalen of jouw advertentie zichtbaar wordt. Zet een paar keywords op papier die in jouw ogen relevant zijn voor je doelgroep (met welke termen zoeken jouw klanten). Als je een lijst hebt met mogelijke zoektermen kun je met Google Keyword Planner zien hoeveel maandelijkse zoekopdrachten er worden gedaan en hoe groot de concurrentie is. De keywords kun je op verschillende manieren inzetten voor je campagne:

  • “Exact – een zoekopdracht moet precies gelijk zijn aan jouw keyword(s) bijv. ‘witte sportschoenen’
  • “Phrase” – een zoekopdracht die jouw keyword(s) bevat. bijv. ‘witte sportschoenen kopen’
  • “Broad”- een gerelateerde zoekopdracht. bijv. ‘leuke sportschoenen kopen’
  • “Broad Modifier”- een gerelateerde zoekopdracht maar in vaste volgorde. ‘witte sportschoenen [kopen]. Er kunnen bij deze optie alleen woorden voor of achter het keyword worden geplaatst.

Zoals je ziet zijn er behoorlijk wat variabele mogelijk. Een gedegen keywords onderzoek is de ruggengraat van je campagnes. Als je dit nalaat ga je hoogstwaarschijnlijk te veel betalen omdat je advertentie naar voren komt op irrelevante keywords. Het is aan te raden om een spreadsheet te maken met de belangrijkste keywords. AdWords zal na verloop van tijd suggesties gaan doen om bepaalde keywords toe te voegen, doe dit niet klakkeloos. Doe eerst onderzoek of deze keywords bijdragen aan je campagne.

Negatieve keywords

Met deze optie kun je bepaalde zoektermen uitsluiten van je campagnes. Mist je dit goed doet kan het behoorlijk bijdragen aan het succes van je campagne. Als je bijvoorbeeld voor het type campagne ‘broad’ kiest kun je in het bovenstaande voorbeeld ‘zwarte sportschoenen’ uitsluiten. Immers de kans is klein dat als iemand naar zwarte sportschoenen zoekt uiteindelijk witte aanschaft.

De ‘negative keywords’  staan schuin onder de keywords tab, zie de onderstaande afbeelding:

Google Adwords negatieve keywords

AdWords campagne opzetten

Na het ‘keywords research’ ben je nu klaar om je eerste AdWords campagne te creëren. Ook hier is enige voorbereiding vereist. De eerste stap is het bepalen van de campagnestructuur. Als we een kleding webshop als voorbeeld nemen kun je bijvoorbeeld campagnes aanmaken voor:

  • T-shirt met korte mouwen
  • T-shirt met lange mouwen
  • Jeans
  • Chino’s
  • Zwembroeken
  • etc.

Ad group

Elke AdWords campagne bestaat uit een of meer advertentiegroepen. De Ad groups delen keywords. De groepen worden gebruikt om thema’s aan te maken binnen het AdWords account. Als voorbeeld nemen we een schoenenwebshop, deze heeft de groepen opgedeeld in Sneakers, nette schoenen, boots en hakken. Aan deze groepen worden keywords toegevoegd waarmee de Ads in de groepen worden ‘getriggert’. Het voordeel van Ad groups is het instellen van keywords en biedingen per groep. Hiermee kun je de biedingen preciezer bepalen.

Het ideale scenario is één keyword per Ad group, omdat je de uiteindelijke ads perfect kan laten aansluiten op dat keyword. Het is natuurlijk wel ongelofelijk veel werk om per keyword een Ad group aan te maken en daarom worden keywords vaak gegroepeerd in bepaalde thema’s.
Als je het nog niet gedaan hebt moet je de keywords die je hebt gevonden in je research in thema’s zetten.
Dit helpt enorm bij het aanmaken van Ad groups.

Type Campagnes

Voor iemand die start met AdWords campagne kan het best een beetje overweldigend overkomen. Hoewel de leercurve best stijl is went het ook snel en kun je na een paar campagnes alles snel vinden. Het begint bij het kiezen het type campagne.

Je hebt de volgende mogelijkheden:

campagn netwerk bepalen

Search Network with Display Select

Advertenties in het Search Network worden boven zoekresultaten geplaatst in Google. Dit zijn goede plek om gerichte bezoekers naar je website te trekken. Dit komt omdat mensen die in Google naar producten, diensten of informatie zoeken direct een oplossing voor hun vraag/probleem zoeken.
Display select is een vrij nieuwe functie in AdWords. De basis van deze functionaliteit is het Display netwerk (tekst ads en banner die op partner pagina’s worden geplaatst). Het verschil zit hem in de het moment van plaatsen. Google kan bij select beter inschatten welke mensen op jouw ads gaan klikken.
Dit komt door het ‘enhanced CPC framework’. Volgens Google laat de combinatie tussen Search Network with Display select tot 35% hogere CTR’s zien. Persoonlijk heb ik dit soort percentages nog niet gehaald, maar ten opzichte van Display Network Only boek ik wel degelijk betere resultaten.

Search Network only

Bij het vorige punt staat het Search Network reeds uitgelegd. Ter aanvulling kun je gebruik maken van partner websites en apps. Je ads worden dan ook in deze netwerken vertoont. Of je dit wel of niet doet is ook weer sterk afhankelijk van jouw markt. Het is daarom aan te raden om twee campagnes te testen, dus een met partner en een met enkel Google. Na een paar dagen zie je wel welke campagne beter presteert. Als je partners wilt uitsluiten neem je de volgende stappen:
In Campaigns ga je naar > Settings > scroll naar beneden > Networks > vinkje bij “include search partners” uitzetten > Save.

Een Search Network only campagne opzetten

Als je “Search Network Only” selecteert wordt kom je in het volgende scherm :

campagne adwords opties

In dit voorbeeld laat ik zien een campagne zien waarbij de advertenties alleen in de zoekmachine van Google zichtbaar zijn. Als je de radio button ‘Standard’ aanvinkt worden je advertenties alleen zichtbaar in de zoekmachine.

Locations & Languages

Locations is een belangrijke stap voor lokale ondernemers. Je kunt bij ‘let me choose’ een bepaald gebied selecteren, dit kan één stad zijn maar een provincie of de randstad kan ook. Selecteer in het laatste geval eerst een stad, druk op enter en voeg vervolgens nog één of meerdere steden toe.

Bij Languages is het belangrijk dat je de taal selecteert waarin je de advertentie gaat schrijven. Als je een tweetalige website hebt maak je twee campagnes aan met de bijbehorende talen.

campagne adwords opties

Display Network only

Display Network Only ads worden op websites en apps geplaatst die met jouw keywords matchen.
Je kunt in tegenstelling tot Search Network only ook gebruik maken van afbeeldingen en video’s. In de meeste gevallen wordt display in het begin van de funnel (awareness) ingezet. Je kunt bijvoorbeeld banners gebruiken om de interesse bij jouw doelgroep te wekken.
Display is ook uitstekend geschikt voor remarketing. Je kunt bijvoorbeeld een funnel inrichten die start met een Search Network only campagne, bezoekers die zonder actie vertrekken plaats je in een zogenaamde “audience”. Als deze audience groot genoeg is kun je met Display remarketing in gaan zetten. Internetgebruikers krijgen dan jouw banner te zien omdat ze al eerder op je website zijn geweest. Dit is een beproefde methode om je CPC te reduceren en je conversies te verhogen.

Shopping

Je ziet de productafbeelding in Google aan de linkerkant vast en zeker wel eens verschijnen ( zie onderstaande voorbeeld ). Deze worden weergegeven door Google Shopping en werken aan de hand van product feeds.
Voor je Google shopping kunt gebruiken dien je eerst een product feed te uploaden. Deze moet aan aardig wat eisen voldoen anders worden je advertenties niet goed weergegeven.

Google Shopping in de praktijk

Google Shopping werkt met name goed als je bekende merken verkoopt en je deze kunt aanbieden tegen scherpe prijzen.
Dit komt omdat Google met name producten vergelijkt aan de hand van het zogenaamde EAN-nummer. Als je bijvoorbeeld “Nike Air Max 90 Essential” verkoopt gaat Google zoeken naar o.a. het EAN-nummer behorend bij dit type schoen. Er zijn waarschijnlijk meer aanbieders die dit model aanbieden en deze worden met elkaar vergeleken op met name de prijs en hoeveel jij bereidt ben te betalen om weergegeven te worden. Concluderend is het dus sterk prijs gedreven en kun je jouw USP niet goed naar voren laten komen, hiervoor moet er eerst op je advertentie worden geklikt.

Google shopping campagne voorbeeld

Wat opvalt is dat Nike.com sterk met haar eigen ads concurreert. Op het eerste gezicht zou je kunnen denken dat ze mooi prominent aanwezig zijn. Google kijkt hier iets anders naar, de zogenaamde kwaliteitsscore van Nike gaat omlaag omdat er veelvuldig advertenties worden weergegeven waar niemand op klikt. Een potentiële koper kan immers maar op één advertentie klikken. Er staan in dit voorbeeld dus drie advertenties van Nike waar niet op geklikt wordt. Dit is in de ogen van Google negatief omdat het wel advertentieruimte inneemt. De kwaliteitsscore wordt lager waardoor de kosten van AdWords voor Nike omhoog gaan.

Video

Video ads kunnen een krachtige manier zijn om jouw product of dienst onder de aandacht te brengen. Qua positie in de funnel kun je het vergelijken met Display, met name geschikt voor awareness en remarketing.
Voor je een video ad kunt maken moet je eerst een YouTube account aanmaken en tenminste één video uploaden die je wilt gebruiken voor je ad. De segmentatie mogelijkheden zijn erg uitgebreid. Je kunt op leeftijd, wel of geen kinderen, type YouTube gebruiker segmenteren. Een andere goede mogelijkheid is het selecteren van kanalen waarop jouw video moet worden geadverteerd. De zogenaamde CPV (cost per view) is in vergelijk met het Search Netwerk erg aantrekkelijk. Daarnaast kun je het bod automatisch verhogen op de voor jouw belangrijkste plekken. Dit gaat met een percentage van het CPV. Als je bijvoorbeeld 0,10 cent CPV instelt kun je deze voor de belangrijke plekken met 50% verhogen. Dit betekend dat je voor deze video 0.15 cent per view betaald.

Universal app AdWords Campagne

Zoals de naam al weergeeft, met deze variant promoot je app installs. Deze advertenties worden alleen weergegeven op tablets en smartphones zodat de app direct geïnstalleerd kan worden.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat gebruikers van de app de advertentie te zien krijgen. Ze kunnen hem niet twee keer downloaden. Daarom kun je AdWords met de Google Play Developers account koppelen en e-mailadressen inladen van bestaande gebruikers. Mensen die de app al hebben geïnstalleerd krijgen de advertentie niet te zien.
campagne adwords optiescampagne adwords opties

Bid strategy

Op deze pagina kun je al vrij veel instellen. De meeste opties zijn vrij logisch zoals Languages en Locations. Er zijn ook een paar instellingen die je waarschijnlijk niet direct begrijpt. Een voorbeeld hiervan is de Bid Strategy.

Bid strategy adwordsDe Bid strategy is een optie om te bepalen hoeveel je per klik wilt betalen. Welke methode je kiest is sterk afhankelijk van de markt waar je in zit. Als je bijvoorbeeld actief bent in de financiële sector, dan is het niet verstandig om AdWords je klikkosten te laten bepalen. Dit komt door het simpele feit dat Google je advertentie optimaliseert om boven aan de pagina te staan. In de financiële dienstverlening zijn de kosten erg hoog en komt het regelmatig voor dat je meer dan 5,- euro per klik betaald.

In de bovenstaande afbeelding staat de Bid strategy op manual. Dit wil zeggen dat je zelf bepaald hoeveel je wilt betalen voor een klik. Deze manier van bieden werkt uitstekend als je regelmatig inlogt en je CPC snel kunt aanpassen. Het werkt minder goed als je tientallen campagnes hebt lopen, omdat je alle CPC handmatig moet verhogen of verlagen. Het is een utopie om te denken dat jouw advertentie met een fractie van de reguliere biedprijs wordt weergeven. Als je het voorbeeld van Nike Air Max neemt en je ziet dat Google 0,80,- euro wordt je met een bod van 0,20,- euro niet weergegeven.

Er zijn naast de manual CPC meer mogelijkheden, welke ik hieronder behandel.

CPP Cost Per Phone call bidding

CPP bidding is interessant voor bedrijven die direct gebeld willen worden door potentiële klanten. De CPP wordt gecombineerd met CPC. Dit werkt als volgt, iemand zoekt een schoenmaker in de omgeving Amsterdam zuid.
Om gebruik te kunnen maken van CPP moet je logischerwijs eerst een telefoonnummer toevoegen. Het is in mijn ogen professioneler om een vast nummer te gebruiken dan een mobiel nummer.

CPP call extension

CPA Cost Per Acquisition bidding

Deze optie kun je gebruiken als je de focus op conversies wil leggen. Bij conversies kun je denken aan een download of het verkopen van een product. Om deze methode te kunnen gebruiken moet je wel een tracking-code van Google op je website plaatsen – Google AdWords Tracking-code. Als je de nieuwe analytics code gebruikt kun je deze ook gebruiken voor de verificatie.

Target search page location

Deze methode is effectief, maar kan tegelijkertijd erg kostbaar zijn. Google verlaagt en verhoogt automatisch het bod om altijd op de eerste pagina te staan. Om het budget een beetje onder controle te houden kun een limiet per klik instellen. Het is natuurlijk altijd verstandig om een maximaal dagbudget in te stellen. Zie voorbeeld hieronder :

Target ROAS

Deze methode kun je niet direct inzetten. Je moet de afgelopen 30 dagen minimaal 15 conversies hebben gedaan. Google kan op deze manier beter inschatten hoeveel een conversie gaat kosten.
Met deze methode schat Google in welk bedrag je kwijt bent aan X conversies. Je kunt dus van te voren zien hoeveel budget je nodig hebt voor het door jouw gewenste aantal conversies. Om deze methode toe te passen, moet je de Tracking-code installeren. Het is aan te bevelen om geen maximale klikkosten in te voeren. AdWords kan je advertenties dan niet maximaal optimaliseren en de schatting die in het begin wordt afgegeven wordt waarschijnlijk niet gehaald.

Target outranking share

Met Target outranking share kun je er voor zorgen dat jouw advertentie altijd boven die van een concurrent staat. Het werkt op domeinniveau, je moet dus goed weten welke advertenties goed werken voor jouw concurrenten.
Om hier achter te komen kun je bijvoorbeeld gebruik maken van SEMRUSH.

Deze methode werkt alleen goed als je AdWords instelt op Automtic bit. Het is dus erg belangrijk dat je ongeveer weet hoeveel de concurrentie betaald en of jij bereid bent om net iets meer te betalen. Je kunt natuurlijk wel een vast budget per dag instellen, waardoor je niet wordt geconfronteerd met torenhoge kosten.

Maximize Clicks

Zoals de titel beschrijft zoekt AdWords naar het meeste kliks voor je advertentie. Dit kun je instellen voor je hele account, maar ook op campagne, en zelfs op keyword niveau.
De Maximize Clicks optie kun je instellen voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld 3 dagen, maar ook voor bepaalde tijdstippen. Als je bijvoorbeeld maaltijden bezorgt, kun je er voor kiezen om deze optie alleen aan te zetten tussen
16 – en 20 uur. Bij deze manier van adverteren heb je de keuze om een maximale CPC in te stellen, maar ik raad dit af omdat het minder effectief is. Een maximaal budget per dag kun je natuurlijk wel instellen.

Er zijn nog een een tweetal mogelijkheden voor het instellen van je bod, maar deze zijn nu niet relevant. Het is belangrijk om eerst een paar goede advertenties te maken en data te verzamelen.

Ad Scheduling

Hier kun je bepalen wanneer je advertenties zichtbaar moeten worden. Het is niet aan te raden om je advertentie 24 uur per dag aan te zetten. Consumenten kopen vaak in de avonduren. Als je actief bent in B2B dan kun je de advertenties gedurende het weekend beter uitzetten.
Probeer dus rekening te houden met het ritme van jouw potentiële klant. Als je niet zeker weet wanneer jouw klanten online zijn, dan kun je verschillende tijden tijdstippen en dagen testen.
Ad delivery is voor een nieuw account nog niet te gebruiken, je hebt eerst van 90 dagen data nodig. Daarom kun je hem in eerste instantie het best op ‘Rotate evenly’ zetten.

Ad extensions

Ad extensions zijn uitbreidingen van je advertentie met links, locatie, telefoonnummer en extra tekst.

Ad extensions adwords

In bijna alle gevallen is een extension van toegevoegde waarde in ads. Als je gebruik wilt maken van de bovenstaande opties, moet je wel zorgen voor een goed quality score anders worden de Ad extensions niet weergegeven.

Een hoge Quality score, essentieel voor succes

Quality score is best lastig te beschrijven omdat Google er zelf ook niet erg duidelijk over is. Toch is dit een van de belangrijkste onderdelen om te bepalen of een campagne succesvol wordt. Een advertentie kan een quality score hebben tussen 1 en 10, waarbij logischerwijs 1 heel slecht is en 10 uitstekend.
De quality score wordt bepaald door de combinatie tussen, keywords, de landingspagina en de tekst in de advertentie.

Voor Google is het belangrijk om de meest relevante advertenties aan haar gebruikers voor te schotelen. Hoe beter jouw advertentie aansluit op de zoekopdracht hoe groter de kans op een klik. Google waardeert relevante advertenties met een hoge quality score en dus minder kosten, omdat het Google minder ruimte kost voordat er op de advertentie geklikt wordt.

Om je een idee te geven borduren we even verder op de Nike Air Max 90 Essential. De meeste mensen die beginnen met AdWords maken de fout door hele generieke advertenties te maken. Het gevolg is dat de quality score meestal niet boven de 5 of 6 uitkomt. In het geval van de Nike’s willen ze iedereen targetten die op zoek is naar Nike sneakers. In veel gevallen weten consumenten wel welk type Nike sneaker ze willen en zijn alle andere modellen niet of nauwelijks interessant voor de consument. Je krijgt een lage quality score als je een Nike Air Max 90 Essential aan de man wil brengen, maar een advertentie, landingspagina en keywords instelt op Nike sneakers. Dit komt omdat Google jouw advertentie vaker moet laten zien en er op de landingspagina minder conversies plaatsvinden. Immers de kans is klein dat een Google gebruiker die op zoek is naar één model Nike sneakers nou net de Nike Air Max 90 wil hebben.  Maak de advertentie, landingspagina en de keywords uniek!

Quality score is in het begin vaak een 6

Als je een nieuwe AdWords campagne aanmaakt en je account heeft nog geen geschiedenis, is je quality score automatisch een 6.
AdWords heeft meestal een dag nodig om te kijken welke score je campagne krijgt. Hoe lang het duurt is wel sterk afhankelijk van je budget, heb je een laag budget, dan kan het iets langer duren voordat Google genoeg data heeft verzameld om een quality score vast te stellen.

Een goede quality score is sterk afhankelijk van de relevantie van jouw advertentie in combinatie met je keywords. Als je een account hebt zonder geschiedenis moet je op de volgende dingen letten:

  • Keywords in combinatie met je advertentie (sluiten deze op elkaar aan)
  • Relevantie keywords in combinatie met zoekvolumes
  • Is de landingspagina relevant. Een advertentie voor een kruiskopschroevendraaier moet niet landen op een algemene gereedschapspagina.

Als je in het verleden al een paar campagnes hebt gedaan wordt er gekeken naar de volgende factoren:

  • Historische CTR (Click Through Rate)
  • Hoeveel kliks heeft je URL in het verleden gehad
  • Kwaliteit van landingspagina’s nu en uit het verleden (transparant, relevant, goede navigatie)
  • Geografisch, hoe relevant waren je ads in het getargete gebied
  • Hoe presteerde je advertenties in het verleden op verschillende devices

quality score adwords

Wil je gebruik maken van Ad extensions (zeker aan te raden), dan moet je een goede quality score hebben anders kun je geen gebruik maken van de extensies.

Share This